Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor ; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı , duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğini olan inancım güçleniyor .
"Herkesten çok güldü. Belli ki acı çekiyor." Diye bir cümle var Lev Tolstoy'un Savaş ve Barış (Manga)'ında. Maksim Gorki ise Ana kitabında bunu şöyle ifade etmiş: "Ne güzel gülüyorsun Andre! Oysa çok gülenlerin yüreğinde keskin bir acı saklıdır. Bu böyledir. En çok gülenin en içi, daima acı dolu.