Okurken birçok bölümde kendimden parçalar bulduğumu hissettiğim için keyifle okuduğum bir kitap oldu. Kitapta yalnızca ana karakter üzerinde durulmuyor, diğer karakterlerin hayatlarına, bakış açılarına da değiniliyor. Okurken düşündüren ve bence yaşamı, ölümü sorgulatan bir kitap. Keyifli okumalar:)