Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendi kendine şöyle der gibiydi: "Bugün mutlu. Gelgelelim, hep mutlu kalacak mı?"
Çünkü yaşlılar gençleri kendi üzüntüleriyle donatmak eğilimindedirler.
Bana göre kitabın son 2 sayfasında baş karakterimiz için kritik olan konular aceleyle işlenip yarım bir şekilde bitirilmiş. Kitabı yazarın kendisinin tamamlayamadığı bariz bir şekilde hissediliyor. Özellikle karakter için kitabın başından sonuna önemli olan baba kız ilişkisinin, babasının kızı hakkında düşündüklerinin, onun takdirini almanın ve onu gururlandırmanın karakterimiz için çok önemli olduğunu kitabın başından sonuna kadar hissettim ancak son sayfalarda 3 satır içinde tüm önemini basit bir şekilde kaybediyor. Okuması keyifliydi. ClarissaStefan Zweig