Mevzuyu biliyorsunuzdur, Türk-Ermeni meselesi... Konu bu olunca edebiyattan çok politik tartışmaların olması kaçınılmaz oluyor. Ben önce edebi tarafını söyleyeyim. Şafak'ın diğer romanlarında olduğu gibi yine çok iyi bir kurgu, başarılı bir anlatım ve zekice işlenmiş bir olaylar örgüsü var.
her yaşa hitap eden bi kitap, ne zaman okusanız veya hangi yaşta okursanız okuyun farklı dersler çıkaracağıniz türden. sıkılma olasılığı oldukça düşük.