Burada tanışıp evlenen ve profillerine de evlilik fotoğraflarını "nispeeet" olsun diye koyan kişiler, acaba bugün eski sohbetlerin ortaya çıkmasıyla nasıl bir telaş yaşadılar? 🤭
İvo, lütfeenn.. Niye ara karıştırıyosunnn..
Her günü pes etmeden, umutsuzluğa kapılmadan, intihar
etmeden, hatta siyaset tartışmaya devam ederek nasıl at
latıyorlar? Bu kadar katı egoist olabilirler mi? İşlerin böy
le olması gerektiğinden o kadar eminler ki kendilerinden
bir kez bile şüphe duymuyorlar mı?