IBurcu

Tanrım, Ulu Tanrım! Ne bunaltıcı, ne berbat, Ne tatsız, ne boş geliyor bu dünya bana!
Sayfa 13·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"Bakarsın işler de düzelir! Güzel bir sözcük: Düzelir. Bunu tekrarlamalı."
Sayfa 19
Edebiyat
Ben kötüyüm ama iyiyim de. Hiçbir şey dilemiyorum. Hiçbir arzum yok. Yitip gitsem en iyisi olur.
Sayfa 129
Edebiyat
İnsan olmak güç mösyö, çok güç!
Sayfa 178·Kitabı okudu
Edebiyat
Yorgun ve yaşlı; istemeye istemeye var olmaya devam ediyorlardı çünkü ölmek için yeterince güçlü değillerdi.
Sayfa 195·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam