irem çetin

irem çetin
@icet59
Kendini halinden şikayet etmeye alıştırma! Ömrünün sonuna kadar dövünsen bu hayatın cefası tükenmez.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

irem çetin

, bir kitap okudu
10/10
·222 syf.·
Beğendi
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2021 19:29
·
2021 6. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 211bin okunma
"Sakın kimseye bir şey anlatmayın. Herkesi özlemeye başlıyorsunuz sonra."

irem çetin

, bir kitap okudu
7/10
·198 syf.·
Beğendi
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 23 Ocak 2021 01:12
·
2021 5. kitabı
J. D. Salinger
6.3/10 · 71,3bin okunma
10/10
·479 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 16 Ocak 2021 01:01
Sanırım ilk kez bir kitap incelemesi yapıyorum. Kitaba dair o kadar çok alıntı görüyordum ki abartıldığını düşünmeye başlamıştım ama fazlasıyla yanılmışım. Her merakıma yenik düşmenin sonucu bu kadar güzel olsa keşke. Neyse bunca zamana kadar Oğuz Atay ile tanışmamış olduğum için kendime kırgınım :) Tarzına alışmak güç, belki biraz da yorucu ama on numara bir eser.. Küçük detaylarla dolu. Sevgi'nin yanında sevgisiz, Bilge'nin yanında bilgisiz. Zihninde yarattığı benlikler ve soyadı. Hepimize, hatta insanlığa yaptığı göndermeler.. Bayılıyorum böyle inceliklere. Bitiriş kısmını da övebiliriz, yeterince tatmin ediciydi. Merak ettirici olaylar silsilesi içermemesine rağmen kendini okutturabiliyor olması aslında hepimizin içindeki hikmetlerin varlığı olduğundandır zannediyorum. Sahiden hangi hikmetiz, 1 mi 2 mi diğerleri mi ? Hangimiz kafamızda senaryolar kurmuyoruz ki ? Farkında olmadan tehlikeli oyunlar bile oynuyoruzdur kimi zaman. Hikmet oyun yazdıkça, ben de kafamdan bir şeyler yazdım. Zihnimle, zihnini anlamaya çalıştım. Yerinde olmaya çabaladım. Oyunun içinde oyunlar kurması dolayısıyla da gerçeklikle düşü ayırt edebilmek, bir paragrafı kaçırınca diğerlerini anlayabilmek güç. O, yaşarken anlaşılmaya mecburdu, eserse özenle okunmaya. Kendi iç dünyasıyla savaşmaya çekinenlere,  ertleyenlere ve tüm hikmetlere... Kitap bana iyi geldi albayım. Okuyalım, okutturalım !
Tehlikeli OyunlarOğuz Atay · İletişim Yayınları · 202538,9bin okunma