"İşte bu ülkedeki korkunç olayların, fırtınalı serüvenlerin kaderi: her şey sonunda gevşiyor ve zavallı bir zabıta haberi olup çıkıyor. Nerde eski romantiklik?"
"Yüzyıllardır bu kadar insan,saçlarını kesip kesmemek ya da belirli günlerde su içmemek için mi bir araya gelmişti? Sonra kötülük neredeydi,kötülük? Görünüşte hep sevgi, ahlak, güzellik sözleri vardı ama, bir yerde kötülük olmalıydı; gizlilikten bir kötülük doğmalıydı."