Livaneli'nin okuduğum 8. kitabıydı. Artık Livaneli'nin kalemine aşina olmuş biri olarak bu kitabını da severek okudum.
Kitapta çok beğenerek okuduğum bölümler olduğu gibi, bir an önce bitmesi için hızlı hızlı okuduğum bölümler de oldu. Kitap biraz karmaşıktı çünkü bazı bölümlerde ana karakter farklılık gösteriyordu. Livaneli bu kitabında ülkemizdeki adalet, kadın-erkek eşitliği, kadın cinayetleri, zengin-fakir anlayışı gibi birçok konuya parmak basmış ve açık bir dil kullanmış. Fakat edebi açıdan çok yeterli bulamadım. Okunmaya değer bir kitap fakat okumamış olanlara Serenad, Mutluluk, Son Ada kitaplarını daha çok öneririm.