If reading is our way to get to know the world, then writing is a way for the world to know us..
Okumak dünyayı tanımanın yoluysa, yazmak da dünyanın bizi tanımasının bir yoludur..
Güzel bir sabah. Uzun zamandır ilk kez mavi gökyüzüne, kuşlara, bulutlara bakıyorum. Kahve içmek, sigara yakmak, gazeteye göz atmak hepsi zevkli bir şey oluyor ansızın. Uzun zamandır ilk kez sırtımdaki muazzam yükün kalktığını hissediyorum. Bacaklarımın koşabilecek kadar güçlü olduğunu hissediyorum. Uzun zamandır ilk kez gücünü toplamış olan kollarımı kullanarak bir şeyler yapmak istiyorum.
Ben de bir nehir kadar değerliyim.. Sürekli akıyorum diye israf olmuyorum.. Değer bilenler tarafından kullanıldıkça anlam kazanıyorum.. Aksi durumda ise zayi oluyorum..
“ Demek ki zorlukla beraber bir kolaylık var. Evet o zorlukla beraber bir kolaylık var!”
(Zilzal süresi 5-6. Ayetler)
“O halde boş kaldığında yine kalk yorul.
Ve ancak Rabbinden ümit et. Hep O’na doğrul!”
(Zilzal süresi 7-8. Ayetler)