"Her şey koca bir rezilliğin etrafinda dönüp duruyor. Hepsi de memnun, böyle olması gerektiğinden eminler, ölene kadar bu şekilde devam etmeye razılar. Ama ben edemem"
Toplumun gözdelerini ben o kadar da gözde bulmuyorum. Hatta tersine onların hastalıklı akılları olduğunu düşünmekten kendimi alamıyorum. Çoğunun insanlara çöküş getirdiğini ve yaşama karşı olduklarını düşünüyorum.