sinem

sinem
@ilanihayeden
Kitaplardan dünyam
Kendi başına derken neyi kastediyorsunuz? Hiç kimseyle görüşmüyor musunuz? - Hayır. Her türlü insanla karşılaşıyorum. Fakat yinede yalnızım.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzun ömrün sırrı endişelenmemektir. Yüreğinizi genç tutun ve endişelenmesine izin vermeyin...
1000Kitap
Sevilen kadın bütün kadınların en güzeli değil midir?
1000Kitap
Hangi ümide sarılsam elimde kalıyor, neyi seversem ölüyor...
Edebiyat