"Derler ki konuşmaktan zevk alacağın biriyle evlen, çünkü yaşlılıkta konuşmak ve dinlemek en çok arayacağınız özellik olacaktır."
- Ahmet Şerif İzgören
Hayır ben dünyaya bir kez geldim ve bir daha da gelmeyeceğim 'genel mutluluk' falan bekleyemem.. ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım daha iyi...