İlayda Duman

Onu nasıl unutabilirim ki, hayatıma öylesine bağlanmış.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Reklam
Uzun zamandır başkalarıyla bütün bağlarımı koparmışım, kendimi daha iyi tanımak istiyorum.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Çünkü benim için hiç önemi yok,inanmış inanmamış başkaları. - Lakin tek korkum : Yarın ölebilirim kendimi tanıyamadan. -Hayat tecrübelerimle şu yargıya vardım ki, başkalarıyla benim aramda korkunç bir uçurum var, anladım, elden geldiğince susman gerek, elden geldiğince düşüncelerimi kendime saklamalıyım. Ve şimdi yazmaya karar vermişsem, bunun tek nedeni,kendimi gölgeme tanıtmak isteğidir.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Yaralar vardır hayatta, ruhu cüzam gibi yavaş yavaş ve yalnızlıkta yiyen, kemiren yaralar..Kimseye anlatılmaz bu dertler,çünkü herkes bunlara nadir ve acayip şeyler gözüyle bakarlar. Biri çıkar da bunları söyler ya da yazarsa,insanlar yürürlükteki inançlara ve kendi akıllarına göre hem saygılı hem de alaycı bir gülüşle dinlerler bunları. Çünkü hemüz çaresi de, devası da yok bu dertlerin.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Edebiyat

İlayda Duman

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
5 günde okudu
·
2019 20. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 17,9bin okunma