Anılar...
kitabı okurken Ürgüp denk geldi.Olaylar ürgüpte cereyan ediyor.daha önce 5 sene orada yaşadım.ne ilginç.kitapda bahs edilen Kürşat da sonraları Ürgüpte belediye başkanı oldu,sonra vefat etti.fotoğrafta arkadaşım dedesinin adını taşıyan Baran Numanoğlu.o da malesef çok genç yaşta vefat etti Milletvekili Ali Baran Numanoğlu beni tutardı. Önce belediye başkanımızdı o bizim. Sonra üç dönem milletvekilimiz oldu. Demokrat Parti'den; ama değerli bir insandı. 'Yokluk, adam yokluğu, Mustafa Bey! Altmış üç ile vali bulamıyoruz!' derdi. Oğlu Kürşat'ı da kendi gibi yetiştirdi; o da iyi adam olacak. Eşekli Kütüphaneci
Alıntı
“Bir nefeslik ömrün içinde, kendine bu kadar büyük bir taht kurman ilginç.”
1000Kitap
Reklam
Bazı Mesajlar Sahibinden Daha Fazla Şey Anlatır
Genel tutumumu ve yaklaşımımı, özellikle mesaj atanlar oldukça iyi bilir. Gereksiz zeka gösterileriyle ilgilenmiyorum. Bilgi paylaşımı, gelişim ve gerçek anlamda yardımlaşma dışında enerjimi harcamayı tercih etmiyorum. Ben çoğu zaman bir kişiye değil, insanlığa hitap etmeye çalışıyorum. Bu yüzden yazdıklarınız, yorumlarınız ve düşünceleriniz elbette size aittir. Katılabilir, eleştirebilir ya da farklı düşünebilirsiniz. Bunların hiçbirinde sorun yok. Yorumlara da genelde dönüş yapıyorum. Ancak saygının sınırı aşıldığında, benimle ilgili değil, daha çok kişinin kendi duruşuyla ilgili bir tablo ortaya çıkar. İşin ilginç tarafı şu; bazılarınızın eleştirmekten çok, gerçekten desteğe bir danışmana ve yön bulmaya ihtiyacı olduğunu görüyorum. Belki buna biraz daha kafa yormak gerekir. Bir diğer konu da şu: Takipleşmek, doğrudan bir samimiyet ya da ayrıcalık alanı oluşturmaz. Özellikle mesaj kutusuna geliş şekli, kişinin kendisini anlatır. Merak etmeyin; Akıllı görünmeye çalışanlarla değil, aklını geliştirmeye çalışanlarla ilgileniyorum. Çünkü aklı olanı etkilemek kolaydır, fakat karakteri olanla iletişim kurmak değerlidir.
Duygu ve Düşünce
George Carlin
"Aşırılığa kaçan şeyleri seviyorum. Ölçüsüz davranışları seviyorum. Ölçüsüz dili. Ölçüsüz şiddeti. Bu eğlenceli. İlginç. Heyecan verici. Tabiat azgın olduğunda bu hoşuma gidiyor. Bu yüzden doğal afetleri de seviyorum. Meydana gelen doğal afetler. Lanet olsun, çok seviyorum. Gerçekten kendimi alamıyorum. Doğa çıldırdığı zaman, etraf dağıldığında, insanlar korkup, mülke zarar geldiğinde inanılmaz derecede mutlu oluyorum. Olaya şöyle bakıyorum. Yüzyıllardır insanoğlu elinden geleni yaptı. Yıkmak kirletmek ve doğanın düzenini bozmak. Ağaç kesme, maden ocakları, atmosferi zehirleme, okyanus balıkçılığı, nehirleri ve gölleri kirletme. Bataklık ve akiferleri kurutma. Şimdi de doğa da karşılığını alıyor. İnsanoğlu afetlerle kafasına darbe yiyor, hayaları tekmeleniyor. Bu hoşuma gidiyor. Ne olursa olsun insanoğluna karşı gram acıma duymam ben."
Sevmek
Aşıklara itafen
Aşk belki de insanın kendini başka bir kalpte aramasıdır. Birine gerçekten değer verdiğinde zamanın akışı değişir sıradan anlar bile anlam kazanır Bir bakış saatlerce akılda kalabilir bir gülüş günün en güzel hatırası olabilir aşk sadece düşünülerek değil hissedilerek anlaşılır. Belki de aşkın en ilginç yanı budur İnsan onu ne kadar anlamaya çalışırsa çalışsın içinde her zaman çözülemeyen küçük bir gizem bırakır
Bir gün her şeyden uzaklaşmak istersin. Telefonun susmasını, insanların senden bir şey beklememesini, hiçbir sorumluluğun olmamasını... Sadece sessiz bir yerde oturup rüzgârın sesini dinlemek istersin. Çünkü bazen insan yorgunluğunu uykuyla atamaz. Bazı yorgunluklar bedeninde değil, kalbindedir. Sürekli düşünmekten, sürekli güçlü görünmekten, sürekli bir şeyleri içine atmaktan oluşur. Kimse fark etmese de herkesin içinde kimseye göstermediği savaşlar vardır. Bazıları bunu kahkahalarının arkasına saklar, bazıları sessizliğinin içine gömer. Ama ilginç olan şu ki... İnsan en çok kırıldığı yerden güçlenir. Bir zamanlar "Bunu asla atlatamam." dediğin şeyler, aylar sonra sadece bir anı olur. Bir zamanlar gecelerce düşündüğün insanlar, gün gelir aklına bile gelmez. Çünkü zaman, herkesi ve her şeyi değiştiren sessiz bir öğretmendir. Belki şu an hayat tam istediğin gibi değildir. Belki bazı şeyler eksiktir. Belki bazı insanlar hayal kırıklığıdır. Ama hikâye henüz bitmedi. Çünkü en güzel sayfalar, genellikle insan kitabı kapatmak üzereyken başlar...
Reklam
Reklam