"Şahsen, olan biten her şeyden sıyrılarak nasıl olduğumu düşündüğümde mutlu olduğumu fark ediyorum.Kimseye ihtiyaç duymadan her şeyi kendi kendime çözebiliyorum.Muhabbetim de iyi,hiç sıkılmıyorum.Mecburi şeyler dışındaki her fırsatta kendi yanıma kaçıyorum.Bakma ayrıldık diye mızıklandığım zamanlar oldu ama başından beri tek kişilik yaşamaktan her zaman memnundum.İnsanın hayatının tüm kararlarını başka hiç kimsenin etkisinde kalmadan,bir başkasının düşüncesini hesaba katmadan verebilmesi müthiş bir olay.Zaten aksinin doğamıza aykırı olduğunu düşünüyorum. Arada bir ilişki güzel şey olsa da yalnızlık kadar görkemli bir krallık olduğunu hiç sanmıyorum."