Karenina︎

Karenina︎
@ilifsena
Tomris rakıyı çok severdi,bense onu…
Bıyığı olanın,dini imanı olmazdı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hiç kimse el kapılarında çalışan babalara namuslu gözüyle bakmazdı.
O yalnızken daha mutlu. Yalnızken çok daha mutlu.
Gökkuşağının altından geçen çocukların şımarıklığıydı,kâküllerini her araladığımda gövdemdeki ürperti.

Karenina︎

, bir kitabı okumaya başladı
Şükrü Erbaş
8.3/10 · 14bin okunma