"Benim de kötü dönemlerim vardır. Kimin yoktur ki? Ama beni ele geçirmiş değil. Onlar hastalığımın değil, benim varlığımın bir parçası... Onlarla beraber yaşama cesaretini gösterebiliyorum"
Sayfa 74 - Nietzsche, Dr. Breuer'e anlatıyor...·Kitabı okudu