Ben küçükken, babam beni camiye götürürdü. Cami hocasının namazdan sonra okuduğu Arapça duayı dinleyenler ağlardı. Babam da ağlardı. Babam ağlayınca kendimi tutamayıp ben de ağlardım. Hocanın Arapça dediğini anlamadan nasıl ağlıyorsak bu da öyle işte... Arkadaş, karşındakine hiçbir şey anlatmadan yarım saat konuşmak kolay bir iş değil. Dene de bak... Ne kadar saçma sapan konuşsan gene de bir anlam çıkar. Bu partici başkanın sözlerinden hiçbir şey anlaşılmıyor. Adam o kadar yüksek ve yüksekten konuşuyor, hem de çok derin konuşuyor. Hadi ben ağlamaya hazırım da, durup dururken ağlayamadığımdan ağlamak için bahane arıyorum diyelim, ya ötekiler?...