Okudum bitti. Başlarda ne kadar sıkılsam da yani belli tekrarlardan sıkıldım. amaa devam edince. Gerçekten çok güzel bir eser okuduğumu fark ettim özellikle. Bazıları kitabı okurken korkmuş. Ama ben güldüm. Vee vee sonunda anneannemin bana söylediği söz diyeyim (spoiler olmasın. ) çok duygulandım. Çünkü annenanem bana söyleyince gülmüştüm. Ve karşıma çıktı. Çok güzel dersler var kitapta. Tabii ki almak isterseniz. en yakın zamanda okuyunn. Ayrıntılı yorumu instagram sayfama atacağım. @ilknurun.kitapligi Hüseyin Rahmi GürpınarGulyabani
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Içinde çok güzel alıntılar olan bir kitap ,mücadeleyi o kadar güzel anlatmış ki. Ayrıntılı yorumu instagram sayfamda ilknurun.kitapligi hepinizi beklerim.
Coook güzel bir kitap bitirdim. Harika. Daha ilk sayfalardan herkese önerdim diyebilirim. Size de şiddetle öneririm. Verdiği dersler harika. Alıntılar şahane.( merak ederseniz @ilknurun.kitapligi bakabilirsiniz instagramdan) açıkçası bayıldım. Her duyguyu hissediyorsunuz. Kesinllikle okuyuun!.. Siyah İnci