Çok çok sevdiğimi söylememe gerek yok sanırım. 2 yıl önce okurken hissettiğim duygular ile şuan bitirdiğimde okuduğum duygular o kadar farklı ki... insan yıllar geçtikçe değişiyor. Bunu hissediyorum. Reşat Nuri GüntekinÇalıkuşu
Gayyeeet sıcacık, ev ortamı harika olan bir kitap. Canım dostlarım ile okuduk. Çok beğendik. Okumayanlar hemmen okuusuuuun. Ayrıntılı yorumu için instagram sayfama beklerim. Link profilde. Küçük KadınlarLouisa May Alcott
Çok çok sevdim. İlk defa organ bağışı konusunda kitap okudum. Ve çok etkilendim. Verdiği bilgiler, hikayeler çok çok hoşuma gitti. Okuyacaklar ertelemesin. Keyifli okumalar diliyorum herkese Canan TanEn Son Yürekler Ölür