Geçtiğimiz yaz (ben 11. sınıfı yeni bitirmişken) Koç Üniversitesinin liseliler için olan yaz okuluna başvurmuş ve kabul edilmiştim, orada alacağım derslerden biri insan tarihi idi. Dersin altına, bu kitabı gelmeden okuyun diye not düşülmüştü. Ben coronadan yaz okuluna gidemedim ama kitabı buldum :). Incelemeleri çok güzel. Inşallah en kısa zamanda okuyabilirim. Okuyan varsa yorumlara bekliyorum ⤵⤵