Birinci ben ve ikinci ben.. Her insanın içinde bir iyi bir kötü..
Yalnızız'ı okurken toplum içerisindeki rolümüz, ailemiz ve çevremizin bizden olmamızı beklediği "iyi ahlaklı insan" ve bizim asıl benliğimizi sorgulayışımız hissediliyor.
Kitap oldukça akıcı, dili yazarın diğer romanlarına kıyasla daha basit.. Yalnızca felsefeyle iç içe yazılmış bir roman ve zaman zaman felsefik kısımları zihni yoruyor.
Trajik bir son..