Anladım ki Allah Teâlâ muvaffakiyet verdiği ve zamanın kıymetini bilmeyi ilham ettiği kimselerden başkasına ömrün değerini ve sağlıklı olarak vakitlerin değerini bilmeyi göstermiyor: "Buna ancak (hayırdan) büyük nasibi olan kimse kavusturulur." (Fussilet, 41/35)
Dönem sonu ortalamalarını hesaplarken, dedemin sürekli çağırıp Hz. Yusuf'un bu bölümü bitti diğerini aç veya burdan sıkıldım şu olayın geçtiği bölümü aç demesiyle benim bir türlü oturamamam üzerine...