Şimdilerde kimseyi, hiçbir bulvarı, hiçbiri evi kıskanmıyorum.
Heryerde kalabilirim ama o bizim önünü gecekonduların kapattığı evimizde bir gecelik bile oturamam.
Hiç düşündünüz mü, ölen bir insanı gerçekten bir kez daha görebilir misiniz, ölen bir okula gidebilir misiniz, ölen bir evde uyuyabilir misiniz? O yıllar öldü.
O yılları bize öldürecek biçimde yarattılar.