Gamze Yurteri

Gamze Yurteri
@ilygamzee
-o zaman bi çay daha içelim mi? +daha fazla çay içmek istemiyorum ben.
Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku
Reklam
Birisi bizim için gerçekten çok değerliyse, bunu ondan sanki bir suçmuş gibi gizlemeliyiz. Bu elbette pek sevindirici değildir, ama doğrudur. Bırakın insanları, köpekler bile büyük dostluklara katlanamazlar.
Sahi nereye olduğunu bilmeden saatlerce yürüten o derdi kime nasıl anlatacaksın?
yaralanınca öldüğümü zannediyorum
+Geldi mi beklediğin Olric? -Beklenenler hiç gelmez efendimiz.