📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben bir insanı anlamanın zor olduğunu söylüyorum.
Hiç kimse dışarıdan görüldüğü gibi değildir ve bir insanı tanımak yıllar alır.
Hatta uzun zamandır tanıdığınız, dost olduğunuz biri, bir an gelir, öyle bir iş yapar, öyle bir söz söyler ki; parmağınız ağzınızda kalır ve "Vay be, ben bu adamı tanıyamamışım demek ki" dersiniz.
Ama insan sadece kaştan, gözden, gövdeden mi ibaret? Ayne dediğin, taşı toprağı, evi sokağı da gösteriyor. Mühim olan bu vücudun içini görebilmek. Kalbin aynasında ne var, ona ulaşabilmek.
Kendine bağlı bir tarikat kurdu. Bu tarikatın karmaşık ve keyfi gözüken şöyle tabuları vardı:
• Fasulye yememek,
• Bütün bir hayvan kellesinden et yememek,
• Dördül ölçüde yapılmış şeyler üzerine oturmamak.