Şu rahiplere yüreğim acıyor. Hoşuma da gitmiyorlar ama bence de bu, insanlar arasına girdim gireli ,en önemsiz şeydir. Fakat ben onlarla birlikte acı çektim ve çekerim; tutsaktır onlar bence,damgalıdırlar.Kurtarıcı dedikleri ,onları zincire vurmuştur. Düzme değerlerin ve uydurma sözlerin zincirine! Ah,biri çıksa da onları kurtarıcılarından kurtarsa!