•B

•B
@imbh
Akıl vermeyi bırakıp biraz huzur verseniz?
Öğrenci
Lise
Tanrı'nın olmadığı bir yer
İzmir, 17 Mayıs
43 okur puanı
Ekim 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Nerede okumuştum,ölüme mahkum edilmiş biri söylüyor, ya da düşünüyordu. Sonsuz bir karanlığın, sonsuz bir denizin ortasında, ayakta durulabilecek bir kaya parçasının üstünde sonsuza kadar durmaya razıydı, bile bile ölmektense.Yaşamak, sadece yaşamak! Hayat ne olursa olsun , yaşamak...Ne kadar doğruydu! İnsan obur bir yaratıkmış !
Reklam

•B

, bir kitap okudu
7/10
·416 syf.·
2017 19. kitabı
Maksim Gorki
8.4/10 · 34,4bin okunma
Şu rahiplere yüreğim acıyor. Hoşuma da gitmiyorlar ama bence de bu, insanlar arasına girdim gireli ,en önemsiz şeydir. Fakat ben onlarla birlikte acı çektim ve çekerim; tutsaktır onlar bence,damgalıdırlar.Kurtarıcı dedikleri ,onları zincire vurmuştur. Düzme değerlerin ve uydurma sözlerin zincirine! Ah,biri çıksa da onları kurtarıcılarından kurtarsa!
Kalbimi açtığım kişiden saygı görmek isterim. -Dostoyevski
Sayın Tanrıya kalırsa seninle yatmak günah, daha neler!
Şiir