İrem

İrem
@imeraiperion
kederlerimi küçük kayıklara yükleyip burada kıyılarıma çıkardım
Yaşam, kaybetme sanatını öğrenmektir...
Sayfa 397·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaybetmeye dayanacak yürek de yoktu bende. En iyisi, benim gerçeklerden uzak kalmamdı. Neler olduğunu hissetsem de o gerçekle yüzleşmemeliydim.
Sayfa 397 - -Adnan Sözmen·Kitabı okudu
“Çalışmaktan başka her şey yasaklanmıştı: sokakta yürümek, eğlenmek, şarkı söylemek, dans etmek, buluşmak, her şey yasaklanmıştı...”
Gene de gidebilirim istersen: Hiç gelmemişim gibi yaparız.
Ölmek üzere olan bir insan korkmamalı. Ölmek nedir? Yaşayabileceğini hayal ettiğin olayların bitmesidir ya da insanın öyle sanmasıdır. Küçük şeylerle avunamaz mı insan? Yanımdan geçen şu kadının, birlikte yürüdüğü erkeğe bakışı gibi bir görüntüyle teselli olamaz mı?