Her insan kendi hayat hikayesinin peşinden
gitmelidir. Bizler dünyaya gelmeden önce bizim için çizilmiş yollar vardır. Gerçek mutluluk ancak bu yolun sonundadır. Yazarın dediği gibi çok az insan kendi hayatını yaşar
Başlamadam önce korkarız. Çoğu zaman sırf bu duygu yüzünden başlamadan biter hayat hikayemiz
Başarı kolay değildir. Bunu biliriz hatta sırf zor olduğu için vazgeçmiyor muyuz?
"Bir şey istediğin zaman, bütün evren arzunun gerçekleşmesi için iş birliği yapar."
Mutluluk tekrarlanamaz olduğu için hayli kırılgandır;mutluluk anları nadirdir,bu anlar dünyanın kumaşındaki altın iplere benzer,onları yakalamak gerekir
Lehçe nedir biliyor musun?
Ölü bir dil. Fransızca ve Almanca gibi
Peki ya ebeveyn?
Eskiden insanlar...duraksadı kan yüzüne sıçradı
Şey canlı yavru olarak doğarlardı.
Yürümek bedenden başka bir şey istemez. Bilginiz,okumalırınız,ilişkilerinin burada işe yaramaz. Yürümek için bir çift bacak,görmek için de bir çift meraklı göz yeterlidir. Yürüyün,bir başınıza ister dağların üstünde ister ormanın içinde.