yağmur

yağmur
@imonarosa
stj hekim, bir zamanlar iyi okurdu, günlüğüne yazar, ucundan çizer open.spotify.com/user/f3c1qvkmwo...
doğrusu belki de ve nedense duygululuk küçültücü geliyor insana ne kadar eylülü üst üste yığsan böyle olamaz belki Feyyaz diyor ki oysa “Ben bir ağlama ustasıyım” galiba ben de
Sayfa 608·Kitabı okudu
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sen, yalın düşüncelere alışıksın sadece. Hayatın asıl tadı, gerçek tuzu olan ikinci dereceden bilinmeyen güzelliklerin farkında değilsin.
Sayfa 71 - 42.baskı
Alıntı
Yalnız konuşulan kelimeler demek.gerisi insana kalıyor.
Sayfa 64 - 42.baskı
Biraz olsun dinlenseydin arada. Durmak bilmeyen kafanı rahat bırakıp kuvvet toplasaydın biraz. Kim dayanabilmiş ki sürekli? en basit insanların bildiği bu gerçeği nasıl göremedin?
Alıntı
Belki hepimiz bir yüz takınıp başka bir oyun oynuyoruz
Alıntı