yağmur

yağmur
@imonarosa
stj hekim, bir zamanlar iyi okurdu, günlüğüne yazar, ucundan çizer open.spotify.com/user/f3c1qvkmwo...
Zoru seçiyoruz yeniden, inançla, inatla İyi doğru ve güzel Ne varsa büyük insanlık adına Kapındayız işte bir daha Tarihsin sen İnsan emeği ve düşüyle yoğrulmuş Göster bize geleceğin yollarını
Şiir
yağmur
Oğuzcan'ın "İyilik güzellik ve doğruluk adına Hiçbir şey kalmadı inandığımız Aradan bin yıllar geçip atom parçalanıncaya kadar Zaten paramparça olmuştu insanlığımız" dizeleri geldi aklıma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok yorgunum, beni bekleme kaptan. Seyir defterini başkası yazsın. Kubbeli, çınarlı mavi bir liman. Beni o limana çıkaramazsın...
mavi liman·Kitabı okudu
Şiir
yağmur
Şebomun yorumunu bırakıyorum... youtu.be/8oB2iIw3xLw
Çarşambayı sel alır bir yâr sever el alır kanadı kırılır çöllerde kalır, ölmeden mezara koyarlar onu... O, Yunusu biçaredir Baştan ayağa yaredir
nazım hikmet • türk köylüsü·Kitabı okudu
Şiir
yağmur
open.spotify.com/track/186ZT2FJQ...