İmran sevinç

Keşke noktalama işaretleri olmasa Ne güzel anlatırdık Hayatı, Yaşamayı, En çok da seni Anlam yükledim satırlarıma Sözcüklerin dili olsa da Seni anlatsa Sana olan özlemim Dilime düştü yine Hece hece dökülüyorsun
Sayfa 75·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bir kitap Ne de güzel anlatıyor Uçuşan çığlıkları Silinmeyen anıları Bitmeyen kabusları Bir kitap Ne de güzel besteliyor Mutlu yarınları Dertsiz başları Acısız aşkları..
Sayfa 58·Kitabı okudu

İmran sevinç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·244 syf.·
Beğendi
·
10 günde okudu
·
2020 10. kitabı
Oytun Erbaş
8.1/10 · 861 okunma
.. Ertesi hafta yeniden buluşmuşlar aynı çay bahçesinde bizimkiler. Buluştuktan az zaman sonra garson gelmiş. Babamın bir şey demesini beklemeden annem atılmış,”bize bir çay” demiş gülerek. Garson tek çay getirmiş. İlk yudumunu annem almış, sonra bardağı babama uzatmış. Her hafta buluşmuşlar, bi çay söyleyip birlikte içerek açılmışlar birbirlerinin denizine.”dudağımın iz bıraktığı yeri çevirip, oradan içerdi baban” diyor annem. Gördüğün en güzel öpüşme sahnesi...
Sayfa 63·Kitabı okudu