kitap aşırı sıkıcıydı ,bana kalsa gidin filmini izleyin daha iyi.
Olay ise yanlış hatırlamıyorsam ,Gatsby'nin sevdiği kadının başka biriyle evlenmesi, bunun üzerine gatsby'nin yasadışı yollarla zengin olması ardından sevdiği adamın başka birinin karısını sevmesi bunun üzerine gats'in sevdiği kadının gats'in yanına gelmesi falan filan böyle kurgumu olur?
ayrıca kitabın en çok bahsettiği şey: hava çok sıcak