Kağan İnal

Kağan İnal
@inal1919
“Okuduğumuz kitap bir yumruk gibi tepemize inip bizi uyandırmadıktan sonra neye yarar?” Franz Kafka
Öğretmen
Uludağ Üniversitesi İlköğretim Matematik
Konya
Bandırma
160 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
..Son zamanlara kadar ‘fena birşey yapmıyorum ya’ der kendimi temize çıkarmaya çalışırdım. Fakat hadiseler gösterdi ki , fena olmayışım tesadüf eseriymiş, fırsat düşmemiş, zaruret olmamış. Nitekim hayatın ilk çelmesinde yuvarlanıverdim. İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamaktır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Kağan İnal

, bir kitap okudu
10/10
·268 syf.·
Beğendi
·
2018 68. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,2bin okunma
..doğrunun hatırı bir insanın hatırından daha büyüktür...
Sayfa 335·Kitabı okudu