Tomris Uyar'ın dediği gibi :
"Biz kadınlar cesur adamları severiz. Akışına bırakıp kenarda bekleyenleri değil. Gidişatı değiştiren, yön veren bahaneler altında ezilmek yerine çözüm üreten adamları."
"Başına sevda gelecek ; insanın başına dert gelir, tasa gelir, bela gelir kaza gelir ama sevda? Ne müthiş bir anlatım. Sevda beklemediğin anda gelen bir hışım, bir kasırga, bir yıldırım. Her an başına gelebilir, ölümcül bir kaza gibi."
İki insan birbirini tanıdıkça değişim kaçınılmazdır; hatta kimi zaman başlangıçta aşık olan kadın ya da erkeğin duyguları zamanla söner, ona pek aldırmayan karşı taraf ise kul köle olur, sevda başına vurur.