kitap arasındaki inciler

kitap arasındaki inciler
@inci_yusra
Kitaplar insanın dostudur
Öyle uzak ki yerim uzakları aşıyor Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor Ya herşeyim ya hiçim, sorma dünya ne biçim Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Insanoglu, kendinden başka bir canlının çıkarını gözetmez Orwel in en sevdigim eserlerinden Hissettiklerim Insanin yaradılişindaki incelikten sıyrılıp nasıl bir poyrat hale büründüğü
Insanlar yaşadıkları yeri sahiplenirler. Önce ev derler, yuva derler "yuvada kardeş arkadaş cam dost olurlar bazen cesur bazen korkak. Sahiplenirler birbirlerini Aslında çocukluğumuz şekil veriyor şuan yaşadıklarımıza, duygularımiza Ah lülu'm sen harika insansinn
Bu Hayatta hepimiz bir nebze Gregor Samsayiz değil mi? Bu kitap da tamda başkalarının sana verdiği değer onların ihtiyaçlarıni karşilıyabildigin kadardir...
Lülü benim canim ablam O kitap da sadece lülü degil bir çok Sevda' ların ömürlük yılları var, zorlu yıllar bazen kahkaha bazen korku dolu yıllar Ve gerçekten ve gerçekten lülü harika bir insan okuyun tavsiye ederim Ona sarılınca huzur buluyorum Ve ekliyor Lülü'm kalbin şükrüdür gülümsemek diye Kendi gibi Lülü'lerin sevda'ların gulmesi için de bugün elinden geleni yapıyor Birgün sen ve nice lululer değeriniz bilinecek❤