Öyle uzak ki yerim uzakları aşıyor
Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor
Ya herşeyim ya hiçim, sorma dünya ne biçim
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor
Insanoglu, kendinden başka bir canlının çıkarını gözetmez
Orwel in en sevdigim eserlerinden
Hissettiklerim
Insanin yaradılişindaki incelikten sıyrılıp nasıl bir poyrat hale büründüğü
Insanlar yaşadıkları yeri sahiplenirler. Önce ev derler, yuva derler "yuvada kardeş arkadaş cam dost olurlar bazen cesur bazen korkak. Sahiplenirler birbirlerini
Aslında çocukluğumuz şekil veriyor şuan yaşadıklarımıza, duygularımiza
Ah lülu'm sen harika insansinn
Bu Hayatta hepimiz bir nebze Gregor Samsayiz değil mi?
Bu kitap da tamda başkalarının sana verdiği değer onların ihtiyaçlarıni karşilıyabildigin kadardir...
Lülü benim canim ablam
O kitap da sadece lülü degil bir çok Sevda' ların ömürlük yılları var, zorlu yıllar bazen kahkaha bazen korku dolu yıllar
Ve gerçekten ve gerçekten lülü harika bir insan okuyun tavsiye ederim
Ona sarılınca huzur buluyorum
Ve ekliyor Lülü'm kalbin şükrüdür gülümsemek diye
Kendi gibi Lülü'lerin sevda'ların gulmesi için de bugün elinden geleni yapıyor
Birgün sen ve nice lululer değeriniz bilinecek❤