Hayattaki çok az şey bilinebilir, Okuyucu; bazı şeyleri yanlış anladığı için Sabbath’ı fazla sert yargılama. Kathy’yi de yargılama. Gülünç, mantıksız, anlaşılmaz emellerin çoğu şehvetin çıldırışına dahildir.
Neden öldün? Nereye gittin? Benden ne kadar nefret ediyor olsan da, neden geri dönüp birbirinden nefret eden bütün çiftler gibi düz bir çizgide ilerleyen mantıklı hayatımızı sürdürmemize izin vermiyorsun?