Kadir İnanır'ın unutulmaz repliği:)
"O pis dünyada gördüğüm en güzel,en temiz şey sensin.Eğer ki dünyaya yeniden gelmek diye bir şey olsaydı;önce seni tanımak seni sevmek isterdim."
İnsan ve Duygular
İnsan, ancak gerçekten anlaşıldığını hissettiği yerde kimliğini bulur.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir başkasında yansımasını göremediği sürece kendini tanıyamıyor insan. Ne büyük talihsizlik…
Beni yanlış anlama. Beni yanlış anlayan insan yanlış insandır.
İnsan ancak kendi boşluğunun sınırlarını çizdiğinde kendisi olur.
Hayata Dair
İnsan bazen sadece bir cümleyle tamamlanmayı bekler; o cümle geldiğinde artık hiçbir şey eksik kalmaz.