Kışa girdik kıştan çıktık Ama değişmiyor insan
İzin aldıklarını diyenler de kim? Millet bir de eşinden izin mi istiyor bir yere giderken? Ben kendi anne ve babamı bile dinlemedim 18 yaş sonrası. Milyonda bir ihtimal bir eşim olursa onu dinleyecek değilim ve dinleyecekleri, dinleyenleri de anlamıyorum. Kendiniz için doğru olan insan nereye gideceğinizi bilir. Ona göre sadece haberdar edersiniz. İzin almazsınız. Her şeye maydanoz olmaz. Ergenlikten evliler çıkmalı. Evlilikte güven ve evliliğe zarar vermeyecek taleplere saygı yoksa o evlilik değil.
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat, anlamak ve anlatamamak arasında sıkışıp kalanların cehennemi...
İnsan ve Duygular
"Ben mesela vefalı insan severim". Çünkü ben vefalıyım …
Çok ağrım var… yine aynı yerden, yine aynı inatla. Nefes alıyorum ama içime ulaşmıyor sanki. Sanki ciğerime değil de, boş bir odaya gidip geliyor nefesim. Dayanıyorum… ama insan bazen dayanmakla yaşamak arasındaki farkı kaybediyor. Bir süre sonra acıya alışmıyor da, kendini yavaş yavaş yok saymayı öğreniyor. Bir yere uzansam geçecek sanıyorum, ama geçmiyor. Ağrı benimle birlikte uzanıyor yatağa. Hatta bazen benden önce gidip yerleşiyor yastığa.
Demediler mi gönlüm, "Her insan dağ değildir, yaslanma" diye...?
1000Kitap