Sustuklarım büyüyor içimde...
İnsan ve Duygular
Beni En Çok Geç Kalan Şeyler Üzdü..
Beni en çok gidenler üzmedi. Çünkü giden, gideceğini çok önceden belli ediyor aslında. Bir bakışından anlıyorsun, bir susuşundan, bir eskisi gibi olmayışından… Beni en çok geç kalan şeyler üzdü. Tam zamanında gelmeyen sevgiler… Bir ömrün en güzel yılları beklemekle geçtikten sonra kapıyı çalan insanlar… Söylenmesi gerekirken söylenmeyen sözler… Ve insanın kendi kendine verdiği, ama tutamadığı sözler… Beni en çok onlar üzdü. Çünkü bazı şeylerin yokluğu değil, gecikmişliği acıtıyor insanı. Bir çiçeği kışın açtıramazsın mesela. Açsa bile eski baharı getirmez.
Duygular
Reklam
Öylesine...
Gözlerinde erimek Sevmekse eğer Sevmiştim galiba Ben olmaktan vazgeçip Sen olmak Sevdalanmaksa eğer Sevdalanmıştım da hatta... Aci çekmek raconuydu aşkların Payıma düseni üstlendim ben Senden uzakta Senden habersiz...
İnsan ve Duygular
İnsan en çok anlaşılmamaktan yorulur. 🥀 Cins Dergisi
Alıntı
..“İnsan kolay inanan bir canlıdır. Bir şeylere inanmak zorundadır. İnanmak için iyi bir sebep bulamadığında, elindeki kötü sebeplerle yetinir..“
Hataya neden bulaşıcan ki .. Hataya zevkle dalar insan Ama yarara bulaşmak İrade gerektirir Akan suyun tam tersine Bekler masum ruhlar Kurar hep hayalini Gerçekleştirmek güçlülerde
Reklam
Reklam