İsimsiz bir insan

İsimsiz bir insan
@insan6
"Daha çok yol var mıdır? Yoo, şu ilerideki nehri geçmek, şu yeşil tepeleri aşmak yeterlidir. Belki de varmışızdır bile. Şu ağaçlar, kırlar, şu beyaz ev belki de bizim aradığımız şeylerdir. Bir an, bunun doğru olduğuna inanıp, orada durmak isteriz. Sonra, kulağımıza ileride daha iyisinin olduğu çalınır ve tasasız bir biçimde yeniden yola koyuluruz."
Sayfa 49·Kitabı okudu
Reklam

İsimsiz bir insan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·232 syf.·
Beğendi
·
14 günde okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2024 13:49
·
2024 2. kitabı
Dino Buzzati
8.2/10 · 19,9bin okunma

İsimsiz bir insan

, 2024 okuma hedefini ekledi.
2024 OKUMA HEDEFİ
17/30 kitap - %57 tamamlandı
17 kitap okudu
30 kitap
3.568 sayfa
0 inceleme
2 alıntı
"Yahu, ne biçim memleketteyiz be... Yaşasam, bırakmazlar ki yaşayayım... Ölsem, ölünmez. Zehirler etkisiz, trenler tarifesiz, havagazı gazsız... Peki biz kendimizi nasıl öldüreceğiz!" diye bağırdım.
Sayfa 221 - Yaşar Yaşamaz·Kitabı okudu