"Bu Galileo," dedi Aristo. "Dünyanın deney ve gözlem yoluyla anlaşılabileceğini savunuyor. Hayal gücü kıt ama test sonuçları hepimizin ilgisini çekti."
"Dünyanın yaşamından bir an geçer! O anı gerçekliğiyle yakalayıp resme geçirmek, bunu yaparken her şeyi unutmak! O anı yaşamak, duyarlı bir levha olmak... zamanımızdan önce olan herşeyi unutarak gördüklerimizin imgesini yansıtmak..."