Herkesin içini okuyordu, fakat onların içini net olarak okumasının nedeni, insanların baktığı ilk şeyin, kendisinde gördüğü ve başkalarının görmesini istemeyeceği şey olmasıydı.
Sessiz ol, bir şey söyleme ve “evet” diyemiyorsan “hayır” da deme, “daha sonra” de. Bu yüzden mi insanlar “belki” derler, “evet” demek istedikleri ama sizin bunu “hayır” olarak düşünmenizi umdukları, fakat aslında söylemek istedikleri, Lütfen daha sonra bana bir kez daha, sonra bir kez daha sor, olduğu halde?
Hoşça bak kendine.
Sen alemin özü değilsin.
Sen evrende sadece bir zerresi.
Böbürlenme, zulmetme, tabiata, hayvana, bitkiye, çocuklara, kadınlara ve diğer insanlara iyi bak.
Kendine: aklına, ruhuna ve vicdanına hoşça bak.