meri

“Annemle babamı alıp uçsuz bucaksız bir çöle koysak, zıt yönlerde yürüyeceklerine emindim. Tut ki karşılaştılar, birbirlerine adlarını bile sormaz, öyleyece geçip giderlerdi. Ama işte şimdi bir balkonda yan yana koymuştu hayat onları. Biri onları aynı öyküye yazmıştı. İki insan, bir çanak karpuz, masaya serili Fotomaç’ın üzerinde anbean yükselen kabuk tepesi ve bir televizyon. Balkonun sinekler üşüşmüş lambasının altında, sessizce oturmuş ömür tüketiyorlardı.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

meri

, bir kitabı okumaya başladı
Melisa Kesmez
8/10 · 10,5bin okunma
Kavuşamamak, bu dünyanın kalp değil, mide ağrısıdır.
Sayfa 25 - literatür hayat·Kitabı okuyor

meri

, bir kitabı okumaya başladı
Ayça Derin Karabulut
7.4/10 · 210 okunma
Sonra titreyen ellerle çaktı Hello Kitty'li çakmağını ve sigarasını yaktı kirpikleriyle birlikte. Haklıymış. Kirpiklerinde gözyaşına benzer yanıcı bir madde varmış.
Sayfa 349 - everest·Kitabı okudu