Kitapta ne olup bitiyor , ne yaşanıyor okurken kavrayamadığım kendimi Zebercat yerine koyamadığımdandır belki. Okurken anlamlandırmaya çalışsam da yapamadım pek bir şeyi içselleştirdiğini kendi kendine tartıştığını anlayabildim ama daha fazlası olmadı. Neyi neden içselleştirdi? Buna sebep olan neydi ? Geçmişte yaşananların etkileri? Hiç birini yakalayamadıgımdan durağan bir kitap oldu. Kadından cok bahsedilmedi bile ama hemen kendini kaptırdı, çok bekledi. Geçmişten bahseldildiginde zaten neredeyse tamamen koptum gibi çünkü karışık bir kurgu var bir sürü karakter vardı. Biraz da farklıydı yazım tarzı yarım yarım birbirine girmiş cümleler benim anlamamı daha da engelledi tabi. Belki bir kere daha okumam gereken derin bir kitap kendisi ama şuanlık bunlar düsüncelerim.