Gidip gidip gelmede aynı his
Ulaşmıyor iskeleye çıma
Ansızın dikiliyor karşıma
Boynum kalınlığındaki cevis
Kardeşini öldürüyor Kabil,
Içimde bir yalnızlık duygusu;
Ölüm kadar uzun yaz uykusu,
Sıkıntı ile geçilen sahil.
Spoi olabilir!!
Sürükleyici alıp götüren bir kitap. Içindeki hikayelerle Nora'nın yaşadıklarından bir şeyler çıkarabilirsiniz. Son sayfayı kapatınca farklı bir bakış açısı kazandığımı fark ettim pişmanlıkların hayatımı sadece kötü yonde ilerleteceğini , kendi istemediklerimi yapmamam gerektiğini , ve resime bütünüyle bakmayı. Sonunda biraz daha devam etmesini istedim kendi hayatında neleri seçeceğini merak etmedim değil ama onceki yaşamlarını unutmadan yaşaması güzeldi. Orada kötü sonuçlananların burada da olmamasını sağlamaya çalışması -mesela piyano dersi için diretmesi - deneyimlerini bir bütün haline getirip sıfırdan bir hayat yapması gerçekten güzeldi. Kesinlikle okunmalı hayata daha farklı bir bakış açısıyla bakacaksınız.