İrem

İrem
@iremll
Bu dert dünyasında kim vardır ki bir gece yalnız kalsın, bir endişeden dolayı uykusunu kaybetsin. O durumda , kendisini , hareketlerini , sevaplarını düşünsün de milletimizin en büyük edip, en büyük bilgesi olan bir şahsa hitaben: "Ne yazık!.. Sözün tamamen doğruymuş. Aleme geldiğime ben de pişman oldum " demesin!!!
Roman
Reklam
Acaba öyle bir halde insanın aklından ne hayaller geçmez ! Acaba öyle uykusuzluk aleminde her düşündüğünü gerçekleştirmek nerde kalır? Mezara girdiği zaman kabir meleklerine kendi isteğiyle cevap vermek isteyen var mıdır? Acaba insanın içini dışına çevirseler, vicdanı ile yanlız kaldığı zaman kurduğu hayallerden daha tiksindirici görünür mü?
Edebiyat

İrem

, bir kitabı yarım bıraktı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma