Bu dert dünyasında kim vardır ki bir gece yalnız kalsın, bir endişeden dolayı uykusunu kaybetsin. O durumda , kendisini , hareketlerini , sevaplarını düşünsün de milletimizin en büyük edip, en büyük bilgesi olan bir şahsa hitaben: "Ne yazık!.. Sözün tamamen doğruymuş. Aleme geldiğime ben de pişman oldum " demesin!!!