“Belirsiz şeylerden, şeffaf olmayan şeylerden, karanlığı çağrıştıran şeylerden uzaklaşmak istiyordum. Aydınlık, tertemiz ve her şeyin net bir biçimde odaklandığı bir dünyada olmak istiyordum.”
“Ne biçim bir hayat sürüyordum? Birbiri ardına yaşanan olaylara tepki vererek geçici heyecanlar tadarken her biri uzaklaşıp gidiyor ve ben hiçbir birikim elde edemeden, yine yeni gelen günlere tepki veriyordum. Olgunluğa bile erişemeden, yaşlanıp zayıfladığımı ve çirkinleştiğimi hissediyordum.”