Sokakta dolaşırken insanlar sefil bir yaratığa bakar gibi süzüyorlar beni; yollarını değiştiriyorlar beni görünce ve sık sık da şöyle diyorlar: “Aşağılık şarlatan! Çalışsana!”
Çalışmak mı? Ne için? Karnımı doyurmak için mi?
(Kahkaha atar.)
Midesine düşkün insanları küçük gördüm her zaman. Konu bu değil Baron! Bu değil! İnsan yücedir! İnsan karın tokluğundan üstündür!